Minder gebruik = minder slijtage = minder kosten

Pay-Per-Ride® - Tot 50% minder servicebezoeken

Wat is Pay-per-Ride®? Het is voor u heel gebruikelijk uw auto naar de garage te brengen voor een onderhoudsbeurt wanneer deze 15.000 kilometer heeft gereden. Logisch, want uw auto is ten gevolge van het aantal afgelegde kilometers onderhevig geweest aan slijtage.

 

Voor liften geldt exact hetzelfde. Toch is het in Nederland gebruikelijk dat liften worden onderhouden op basis van een vooraf vastgesteld tijdsinterval. Op zich is dat vreemd, want waarom zou u betalen voor een servicebeurt terwijl de lift in de afgelopen periode weinig gebruikt is?

 

Daarom kijkt Liftonderhoud niet naar de verstreken tijd. Die vinden wij minder interessant. Wat wij wèl interessant vinden is hoe intensief de lift wordt gebruikt. Want meer ritten betekent meer slijtage. Daarom betaalt u bij ons per rit. Uw lift krijgt onderhoud wanneer het ècht nodig is.

 

Hoe werkt het?

 

Uw lift wordt door ons uitgerust met een automatische rittenteller die via het Liftonderhoud Connect System (LOCS®) communiceert met onze onderhoudsdienst. Zodra een vooraf ingesteld aantal ritten is bereikt wordt automatisch een servicebeurt ingepland.

Na een periode van weinig wordt gebruikt stellen wij ons onderhoudsbezoek gewoon nog even uit.

 

Pay-Per-Ride® biedt u:

 

  • Lagere onderhoudskosten – Tot 50% minder servicebezoeken
  • Een langere levensduur – onderhoud wanneer het echt moet
  • Automatische planning van uw servicebeurten
  • Online inzage in het aantal onderhoudsbeurten en de duur hiervan
  •  

Meer weten?

 

Bel ons op: 085 301 9968 of vul nu ons contactformulier in. Wij nemen direct contact met u op.

 

 

NEEM DIRECT CONTACT MET ONS OP

Liftonderhoud

Wiekenweg 50a
3815 KL Amersfoort
Telefoon: 085 301 9968
info@liftonderhoud.nl

Social media

© Liftonderhoud Nederland 2012

test7