Lagere reparatiekosten door grondig onderhoud

Liftonderhoud Service Programma

 

Het behoeft geen nadere toelichting dat goed en regelmatig onderhoud de levensduur van uw lift aanzienlijk verlengt. Wij vragen ons daarom af waarom er vaak zo weinig aandacht aan de kwaliteit van liftonderhoud wordt besteed.

 

Tegenwoordig bieden de veel fabrikanten zogenaamde “kijkbeurten” of "kleine beurten" aan, een quickscan van een kwartier, waarin een monteur niet meer kan doen dan zijn bezoek aftekenen in het liftboek. Ook de zogenaamde prestatiecontracten zijn zeer populair, waarbij niet meer de verplichting van het uitvoeren van een aantal beurten, maar een afgesproken beschikbaarheidspercentage centraal wordt gesteld. Hieraan kleven volgens gerenommeerde adviesbureau’s echter flinke nadelen:

 

  • De overeenkomsten zeggen niets over de conditie van de techniek. Wanneer de techniek niet meer in staat is de afgesproken prestatie te leveren zult u door uw onderhoudsfirma gevraagd worden te investeren om daarmee de prestatie te waarborgen.
  • De uitvoering van het onderhoud is oncontroleerbaar.
    De onderhoudsinspanning is nodig voor het voorkomen van storingen, maar óók voor het in conditie houden van de installatie. Bijvoorbeeld niet gesmeerde onderdelen kunnen best nog enige tijd functioneren, waardoor de prestatie wordt gehaald. Echter, dit levert een versnelde slijtage op, waardoor u eerder zal moeten investeren in nieuwe onderdelen.

Waarom u beter kunt kiezen voor het Liftonderhoud Service Programma


Liftonderhoud is gespecialiseerd in het uitvoeren van goed en gedegen onderhoud. Met ons uitgebreide Liftonderhoud Service Programma krijgt elke lift de aandacht die hij verdient. Door ons unieke Pay-per-Ride® systeem betaalt u nu per rit en krijgt uw lift pas onderhoud wanneer dit echt noodzakelijk is. U bespaart hiermee tot wel 30% op uw onderhoudskosten. Door middel van ons Liftonderhoud Connect System (LOCS®) kunt u online met ons meekijken en exact controleren wat er met uw lift gebeurt.

 

Prestatiecontract of ‘Kijkbeurt’

Liftonderhoud Service Programma

  • Onderhoud wanneer er ruimte is in de planning
  • Korte bezoeken (soms slechts 15 minuten
  • Uitvoering is oncontroleerbaar
  • Visuele of auditieve controle (luisteren naar ‘vreemde geluiden’)
  • Bij problemen wordt meestal een vervolgafspraak gepland
  • Zegt niets over de conditie van de techniek
  • Verplichting tot investeren om prestatie te kunnen blijven leveren
  • Korte termijn oplossing

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Onderhoud exact wanneer dit nodig is
  • Uitgebreid bezoek (minimaal 1 uur)
  • Online controle via LOCS®
  • Grondige controle van alle onderdelen
  • Problemen worden direct ter plaatse verholpen
  • Uitgebreide controle op conditie onderdelen
  • Verwachte reparaties worden ruim van tevoren aangegeven
  • Lange termijn oplossing
  • Meer dan 30% besparing op uw onderhoudskosten
  • Geen onnodige facturen
  • Optimale veiligheid en beschikbaarheid
  • Landelijke dekking
  • Snel ter plaatse
  • Gegarandeerd contact met onze calamiteitendienst
  • De beste technici van Nederland
   

 

 

 

NEEM DIRECT CONTACT MET ONS OP

Liftonderhoud

Wiekenweg 50a
3815 KL Amersfoort
Telefoon: 085 301 9968
info@liftonderhoud.nl

Social media

© Liftonderhoud Nederland 2012

test7